Raskrižje čvora Plano koja vodi prema Trogiru, Šibeniku i Planom te Kaštelima i Splitu u drugom pravcu, kako mještani kažu raskrižje kod F1, još uvijek čeka dugo najavljivane radove. Na dijelu ceste, u dužini od nekoliko stotina metara u pravcu Trogira još 2023. godine uklonjena je privremena prometna signalizacija prije samog raskrižja te je trak otvoren zbog radova koji su se odvijali prema zračnoj luci da bi se smanjile gužve, kako smo pisali na Portalu. Te godine najavljivala se i rekonstrukcija samog križanja, no još uvijek se radi na projektima.
Podsjetimo, za planiranu rekonstrukciju državne ceste ugovorena je izrada svih vrsta idejnih i glavnih projekata, provedba geodetskih i geotehničkih istražnih radova, ishođenje lokacijske i građevinske dozvole. Nakon ishođenja Rješenja o prihvatljivosti zahvata za okoliš pokrenuta je izrada ugovorene projektne dokumentacije.
Završena je e-konferencija te su prikupljeni posebni uvjeti građenja. Izrađen je idejni projekt u skladu s uvjetima te su iz Hrvatskih cesta u rujnu 2023. godine da je lokacijska pravomoćna, kako smo pisali.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Godinu i pol nakon, papirologija još nije dovršena, kratko odgovaraju iz Hrvatskih cesta.
- Glavni projekti su u završnoj fazi – kazali su, te time nije poznato koliko će im vremena trebati kako bi započeli s radovima koje će izvoditi tvrtka Trafficon iz Zagreba s kojom je ugovor potpisan, 2. ožujka 2020. godine na iznos od 1.167.000 kuna bez PDV-a. Kada se krene s rekonstrukcijom, rok za završetak radova je 18 mjeseci.
Kako je planirano, rješenje rekonstrukcije križanja uključuje denivelaciju raskrižja na način da Jadranska magistrala ide ispod raskrižja državne ceste 409 (prometnica prema Pantanu i zračnoj luci u Resniku) i županijske ceste prema Labinu i Prgometu, dok je na gornjoj razini predviđeno izvesti rotor.
Foto: arhiva PGK / screenshot